Vacature commercieel, administratief bediende

Voor de uitbreiding van ons team zijn we op zoek naar een commercieel, administratief bediende.

FUNCTIEOMSCHRIJVING

Samen met onze huidige administratieve medewerkster, sta je in voor de algemene kantooradministratie, de administratieve ondersteuning van onze commerciële medewerkers, de opmaak van pandendossiers, het voorbereiden van de verkoop en de nazorg ervan.

 

Algemeen

  • Je staat in voor het telefonisch onthaal en het beantwoorden van telefonische vragen over ons vastgoedaanbod 
  • Je staat in voor de ontvangst van klanten op kantoor 
  • Je beheert en beantwoordt de e-mailaanvragen 
  • Je staat in voor het agendabeheer van de commerciële medewerkers 
  • Je verwerkt dagelijks de inkomende post 
  • Je staat in voor de opmaak van brieven, memo’s, verslagen, … 
  • Je staat in voor bestelling van kantoormateriaal en beheer van de voorraden 
  • Je staat in voor het voorbereiden, uitprinten en inbinden van documenten 
  • Je staat in voor het beheer van het archief

 

Dossieropmaak

  • Je vraagt de juridische documenten op (bij overheden, notarissen, online opzoekingen, …) 
  • Je vraagt de technische keuringen aan (EPC, elektrische keuring, stookolietank, …)
  • Je stuurt de fotograaf aan
  • Je vraagt de plaatsing van publiciteitsborden aan
  • Je verzorgt de online advertenties van onze panden (middels input in onze vastgoedsoftware)
  • Je verzorgt de opmaak van printadvertenties
  • Je maakt de bezoekdocumentatie klaar
  • Je informeert de opdrachtgever over de status en stand van zaken van zijn dossier

 

Voorbereiding verkoop:

  • Je staat in voor het voorbereiden van de ondertekening van de verkoopovereenkomst
  • Je verwerkt de verkoopdossiers na ondertekening en zorgt voor een goede opvolging ervan
  • Je verzorgt de opmaak en verwerking van overdrachtsdocumenten voor nutsmaatschappijen
  • Je staat in voor de digitalisering en archivering van de verkoopdossiers

 

Nieuwbouwprojecten

  • Je staat in voor alle voormelde administratieve taken die betrekking hebben op onze nieuwbouwprojecten
  • Je behandelt alle infoaanvragen (telefonisch, e-mail, kantoor) van onze nieuwbouwprojecten
  • Je beheert de overzichtslijsten (opties, verkochte kavels, …)
  • Je staat in voor de opvolging en het verwerken van de uitgestippelde marketingstrategie (tijdig opgeven advertentiemateriaal, …)
  • Je biedt administratieve en logistieke ondersteuning bij projectevents (lanceringsdagen, infodagen, opendeurdagen, …)

 

PROFIEL
  • Je beschikt over een gezonde dosis ambitie en bent commercieel ingesteld
  • Je werkt punctueel en zeer nauwkeurig
  • Je bent proactief en gaat methodisch te werk
  • Je bent een echte teamplayer en springt collega’s bij waar nodig
  • Je beschikt over een goede kennis van MS Office
  • Je bent uitgesproken klantgericht en draagt discretie hoog in het vaandel
  • Je hebt reeds enige ervaring in het vastgoed en/of notariaat

 

Aanbod
  • Je komt terecht in een jong, gedreven team waar een aangename werksfeer primeert
  • Je krijgt een voltijdse arbeidsovereenkomst
  • Onze appreciatie blijkt uit jouw loon

 

Solliciteren

Lijkt deze job u op het lijf geschreven ?

Aarzel dan niet en bezorg ons uw CV + foto via e-mail op matthijs@n78vastgoed.be